Próbálkozásaim zöldülő, paleos háziasszonyként

Paleo és egyéb állatfajták

Paleo és egyéb állatfajták

HORGOLÁS

2018. január 17. - Kukac13
Legújabb szenvedélyem. Karácsony előtt kitaláltam, hogy márpedig én megtanulok horgolni. Is. 
Gyerekkoromban keresztanyám és Anyu megtanítottak kötni alapszinten. Érdekes erőfeszítés volt, ugyanis balkezességem révén gondolták, hogy fordítva oktatnak. Eredmény: ők megtanultak balkezesként kötni... én nem. Ez volt idáig az egyetlen tevékenység, amit úgy csináltam, mint a jobbkezesek. 
Szóval, horgolni tanulok. El is döntöttem, hogy horgolok egy valamit. Lelkesedésemnek nem szabott határt, hogy gőzöm sincs a horgolás mibenlétéről. Először is jelentkeztem fb-os csopikban, majd a youtube-on elkezdtem nézni a horgolóiskola (https://www.youtube.com/watch?v=ZjvdxouAugc )  videóit és mellé kéz a kézben, vagyis horgolótű és talált 1000 éves fonal a kézben, leutánozni. Készült kis hópehely és virág alakú poháralátét.






















Felbátorodva, milyen ügyes vagyok, kitaláltam Anyunak karácsonyi ajándékba egy nyakmelegítőt ( amiből már volt neki egy általam kötött de most otthon felejtette, így fázott a gigája). Ahhoz képest, hogy nem sok ötletem és tudásom volt, elég jól sikerült szerintem. 


Készült még egy nagyikockás párnahuzat és elindult szintén ebből a fonalból egy kendő is. Nem a legjobb választás a fonal színe de kezdőként elnézem magamnak 😀 . 


Aztán két ünnep között eljött hozzánk egy baráti házaspár, ahol az asszonyka profi horgoló, kaptam tőle sok szép fonalat és valamennyi tudást is sikerült a fejembe vernie. Elkezdtünk gyorsan egy virágokból horgolt szilveszteri öltözetet is nekem de annak csak jó vigyorgások lett a vége, a férfiak örömmel konstatálták, hogy rengeteg söralátétet csináltunk, hogy bárhol és bármennyi üveget lerakhassanak 😂.


Egyenlőre nagy a lelkesedés, majd még jelentkezem. Szép estét mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://szeress-ha-tudsz.blog.hu/api/trackback/id/tr3714730201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása