Próbálkozásaim zöldülő, paleos háziasszonyként

Paleo és egyéb állatfajták

Paleo és egyéb állatfajták

SVÉDGOMBA

2017. november 16. - Kukac13
Általában egy új életmód kezdetekor sok mindenről le kell mondani, amit előző "életünkben" szerettünk. Ám vannak dolgok, amik szinte mindenhová beilleszthetőek, elkísérnek minket. Ez az étel is ilyen. Sok-sok éves hagyományként a svédgomba mindig is a szilveszteri partikhoz kapcsolódik számomra, bár az év egyéb szakában is elkészítettem már többször. De mióta más az étrend valahogy elfelejtődött, pedig az alappaleos időkben még a kenyér is adott volt hozzá.


Egy közepes fej vöröshagymát felvágva kevés kókuszzsíron megpároltam, a vége felé 2-3 cikk préselt fokhagymát is ( megint ki leszek zárva a családi kórusból ;-), sőt a hitvesi ágyból is 😋 , hacsak a Zember is nem érez vágyat az evésére), majd hozzáadtam  fél kiló felaprított csiperke gombát. Fedő alatt puhára pároltam és ízesítettem, , őrölt bors, apróra tördelt babérlevél, szerecsendió és csipet édesítő (nálam glicin) segítségével, majd a vizet elfőztem róla. Fél liter paradicsomlével felöntöttem és összeforraltam.
Aki teheti bőven fokhagymázott pirítóssal fogyassza de zöldségekkel illetve paprikacsónakban is tálalható. 

A bejegyzés trackback címe:

https://szeress-ha-tudsz.blog.hu/api/trackback/id/tr2414730217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása