Próbálkozásaim zöldülő, paleos háziasszonyként

Paleo és egyéb állatfajták

Paleo és egyéb állatfajták

CSICSÓKÁS KÁPOSZTÁS CUKKINITÉSZTA

2017. május 16. - Kukac13
Kedvencek kedvence mióta az eszemet tudom, bár abban nem vagyok biztos, hogy ifjú gyermekkoromban tudtam e az eszemről 😉, tehát lehet a káposzta nem is csúszott igazán. Na, mindegy, úgy rémlik, hogy a káposztás cvekedli mindig is életünk része volt, akár megettem, akár nem.  Végleges magasságomat elérvén egész biztos, hogy már kedveltem, hisz ősi szakácskönyvem (füzetkém...papírcetlijeim) kiemelt tagja volt. Kezdő AIP-ozóként majd paleózóként  gondolkoztam , hogy a káposztás tészta, amiben ugye jóval több a káposzta, mint a tészta 😉 vajon be tudom e szorítani. Természetesen nem fér bele. De megoldható 😋.
Vagy rendel a Zasszony a neten úgymond kényelmi terméket, azaz mindenféle lisztkeveréket, amiből remek tészta készíthető...sajna, hozzánk egyetlen internetes cég sem szállít, csak a szafis cuccok tették be a lábukat egy német cég által, dupla áron,  a vegán liszteket is mint paleóst árulják (németül nem tudó, figyelmetlen asszonykák meg is veszik a nokedli vagy a pizzatésztát, aztán csodálkoznak kiszállításkor, hogy egyik dologra fitt, a másikra meg free van írva). De volt olyan cég is, ahol rákérdeztem, hogy szállítanak e, természetesen volt a válasz, aztán a rendelés leadása és fizetés után jöttek rá, hogy hát mégse mert az plusz pénz, papírmunka, vám, DHL költség és még mit tudom én mivel jár. ÉS a hölgy képes volt saját kezébe venni a rendelést, a csomagot és elballagott a postára és személyesen feladta nekem. Még egyszer köszönöm szépen Judit a paleoléttől 😍.
Avagy....
a spagettiként már szuperül bevált cukkini nyer megint, bár tökből is biztos guszta tésztaság gyártható. Esetleg répából. Ez is ki lesz próbálva.
AIP követőknek a bors nagyon jó helyettesítője a csombor. A még élethűbb élményért pedig meg lehet hámozni a cukkinit és akkor szép fehér lesz a "tészta". A csicsókát a káposztával aprítottam és pirítottam, a borsikafüvet az utolsó 10 percben tettem hozzá. Rég ettem ilyen jót. Bár ez így nem igaz, szinte mindig nagyon jót eszem, tegnap előtt aranydurbincs http://cincerfrakk.blogspot.ch/2017/05/dorade-avagy-aranydurbincs.html volt kurkumás zöldséggel, azelőtt fokhagymás zeller http://cincerfrakk.blogspot.ch/2017/05/fokhagymas-zeller.html . A tegnapi nap kicsit más volt, nem volt kedvem főzni, így kivettem egy negyed kiló szalonnát és egy negyed kiló áfonyával elrágcsálgattam mikor arra jártam.

Jóétvágyat és kellemes délutánt mindenkinek!


A bejegyzés trackback címe:

https://szeress-ha-tudsz.blog.hu/api/trackback/id/tr5914730307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása