Próbálkozásaim zöldülő, paleos háziasszonyként

Paleo és egyéb állatfajták

Paleo és egyéb állatfajták

GOFFRI

2017. augusztus 20. - Kukac13
Gyerekkoromban nagyon szerettem, hogy a lakótelepen volt egy goffri árus. Emlékeim szerint, amik már ugye fakulnak életem legfinomabb goffriját csinálta, a tetején málnás tejszínhabbal. A kölyöknép szintén bírja, a Fütyis a simát, a Serdülő sajnos a plusz cukorrögökkel ellátottért rajong, természetesen boltos, mindenbelés verziót. Volt már pár paleós próbálkozásom, nem sok sikerrel a köreikben.
Most egy kedves ismerősöm, Bernadett oldalán (https://www.facebook.com/paleoglamour/?fref=ts) találtam egy ígéretesnek tűnő receptet, némi átalakítással akár AIP-baráttá is tehető.

3 tojást ( visszavezetős, kezdők kiválthatják egyéb dolgokkal)  egy csipet val és 50 gramm eritrittel felhabosítok (én 30gramm glicint használtam, amennyiben mondjuk a tojás banánnal van kiváltva, szerintem ennyi sem kell)
hozzákevertem 90g zöldbanán lisztet, 30g nyílgyökérlisztet, 1 kiskanál paleo sütőport (esetemben szódabikarbónát ), 2dl ToTu tejet (itt kókusztej volt), 1 evőkanál olvasztott kókuszzsírt, kevés citromlevet illetve visszavezetettségtől függően ízesíthető vaníliával is.

Végén tettem hozzá bambuszrostlisztet, kb 4 evőkanálnyi volt szükséges, hogy megfelelő sűrűségű legyen.

10 darab lesz belőle, ízlelés: a Serdülő evett vagy kettőt és én is. Kicsit sötét, nehéz, enyhe poros ízt hagy torkomban (talán az édesítés, legközelebb nem rakok bele), házi barack és eperlekvárral fogyasztottuk.


A bejegyzés trackback címe:

https://szeress-ha-tudsz.blog.hu/api/trackback/id/tr5714730269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása